06
20
2012
--

Mérföldkő

Nagy mérföldkőhöz jutottam ma és szeretném keblemre ölelni a világot! :) És szeretném a világnak és benne élő embertársaimnak azt üzenni, hogy mindenki tartson ki, álmodozzon, várjon türelemmel, tervezzen, kérjen, adjon, higyjen, bízzon és reméljen és a vágyott eredmény nem marad el! Bár az lehet, hogy időközben átalakul. Valami sokkal jobbá és igazibbá.

Sokat dolgoztam ezért a mérföldkőért, több év intenzív és fájdalmas, néha végtelennek tűnő belső munka vezetett ide. Az elején azt hittem, gyorsabb lesz. Türelmetlenül vártam, siettettem, néha kétségbeestem, elszontyolodtam hogy sosem érek oda, szinte egyenesen teleportálni akartam a "célba", hogy kipipálhassam és onnan mehessek is tovább. Úgy éreztem, feltart kicsit ez az önismereti folyamat, OK, nyissunk egy zárójelet, csináljuk meg aztán becsuk és usgyi tovább. De nem ment gyorsabban, akármennyi akarástól sem (hát persze). Ez a türelmetlenség több hullámban is rámtört, aztán végül letettem róla, mással foglalkoztam és szinte csak utólag vettem észre hogy közben megérkeztem. Nem szól diadalmas zene a háttérben és tüzijáték sem durrog a tiszteletemre, egyszerűen csak belül érzem hogy ez már más. Nem ilyennek képzeltem, de ez jobb. Stabil és igazi és lehet rá alapozni. És most hogy itt vagyok, már olyan természetes az egész, hogy szinte nem is látszik mérföldkőnek. Mostmár csak magától értetődően belesimul a tájba, ahogy lépdelek előre az utamon. Ez már az én részem.

Mindenkinek nagyon köszönöm, akik segítettek ebben. Nagyon bölcsen leginkább azzal segítettek, hogy hagyták, hogy magamnak fedezzem fel az utat, a kérdéseket és a válaszokat is. Hiszen csak így válhatott igazán a sajátommá.

milestone.jpg

Írta: Delftin | Tags: Címkék: változás önismeret útkeresés kitartás
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensuly.blog.hu/api/trackback/id/tr94600825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)